Ha a vásárlás után úgy találod, hogy a kapott termék hibás, vagy nem vagy elégedett vele, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot bizalommal, és mi a lehető leghamarabb megoldjuk a problémát.
Küldd el nekünk a rendelési számot és felhasználónevet, valamint a panasz leírását telefonon a +36 1 765 4 765 számon, vagy online a online@sport-vision.hu e-mail címre.
Panasza alapján tájékoztatunk arról, hogy:
A termék cserélhető-e egy újra?
Visszatéríthető-e a termék?
Van-e más megoldás a problémára?
Ha a termék cserére vagy visszatérítésre jogosult, futárt küldünk a címedre, hogy a reklamált terméket begyűjtse és visszajuttassa a raktárunkba. Amint a termék megérkezik hozzánk, értesítünk a visszatérítésről vagy a csere kiszállításáról.
Ha a vásárolt termékkel kapcsolatban eltérést tapasztalsz a Fogyasztóvédelmi törvény szerint, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. A terméket személyesen is visszaviheted a legközelebbi Sport Vision üzletbe, vagy postai úton is visszaküldheted az eredeti küldő üzletbe a reklamációs űrlappal együtt.
Hibás áru esetén a visszaküldés költségét a Sport Vision állja.
A visszatérítést banki átutalással intézzük.
A reklamációs/visszaküldési információkat itt találod.