Ha úgy döntesz, hogy visszaküldenéd a megvásárolt terméket, kérjük kövesd az alábbi utasításokat.
A termék visszaküldésére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetőség, két módon:
• Személyesen bármelyik Sport Vision üzletbe
• Futárszolgálattal, a küldő bolt címére, ez esetben a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
Kérjük vedd figyelembe, hogy visszaküldéseket nem fogadunk el a székhelyen: 1037 Budapest, Montevideo utca 3/A.
Nem küldhető vissza a termék, ha:
• A cipőhöz nem tartozik eredeti doboz
• A ruházati terméken hiányoznak az eredeti címkék
• A termék mosott
• A termék piszkos, nedves vagy kellemetlen szagú
• Hiányzik vagy sérült a termék egy része vagy a tartozék
• A termék továbbértékesítésre alkalmatlan állapotban van
Személyes visszaküldés menete:
1. Töltsd ki az online visszaküldési űrlapot:
https://www.sportvision.hu/visszaterites
2. Az űrlap kitöltése után kapsz egy vonalkódot és további instrukciókat.
3. A terméket és a számlát vidd el bármelyik Sport Vision üzletbe. Üzletlista:
https://www.sportvision.hu/uzletek
Visszaküldés futárral:
1. Töltsd ki az online visszaküldési űrlapot:
https://www.sportvision.hu/visszaterites
2. Kérjük, a terméket a számlával és a kapott vonalkóddal együtt küldd vissza az alábbi címre:
Sport Vision üzlet, Budapest Árkád, 1106 Budapest, Örs vezér tere 25/a.
Fontos: a cím elején szerepeljen a "Sport Vision üzlet" megnevezés, ne csak a bevásárlóközpont címe!
3. Ha több boltból kaptál árut, elegendő egy helyre visszaküldeni.4. Ne írj vagy ragassz semmit a cipősdobozra. A dobozt ne használd csomagolásként – tedd egy másik dobozba.
5. Ne küldd a csomagot a cég székhelyére (1037 Budapest, Montevideo utca 3/A.) ez nem visszaküldési cím.
Cserefolyamat:
Csere kizárólag személyesen, bármelyik üzletben lehetséges, a vásárlást igazoló bizonylat bemutatásával.
Csak ugyanaz a termék cserélhető más méretre, amennyiben a kívánt méret az adott üzletben elérhető.
A méret elérhetőségét a termékoldalon is ellenőrizheted, de javasoljuk, hogy előtte telefonon érdeklődj az üzletnél.
A kopott és sérült, illetve eredeti csomagolás nélküli tárgyakat nem lehet visszaküldeni! A visszaküldött árut eredeti csomagolásban, látható használat nyomai nélkül kell visszaküldeni. Az eredeti csomagolásnak is sértetlennek kell lennie (pl. más csomagolás és ragasztónyomok nélkül).
Visszatérítés esetén az utánvéttel fizetett rendelések esetén a visszatérítés a vevő által megadott IBAN bankszámlára történő befizetéssel történik.
Bankkártyás fizetés esetén a vételárat visszautaljuk arra a kártyára, amellyel a rendelést fizette.
Visszaküldés költségei:
A visszaküldés közvetlen költségei a vásárlót terhelik.
Felelősség a visszaküldött áru értékcsökkenéséért:
A Vevő felelős az áru értékcsökkenéséért, amely abból adódik, hogy az árut a szükségestől eltérően kezelték annak érdekében, hogy megismerjék annak jellegét, tulajdonságait és működését.
A Vevő akkor is felelősséggel tartozik az áru értékvesztéséért, ha az árut a lakáson kívül olyan céllal kezeli, hogy megismerje annak természetét és tulajdonságait, beleértve azok működését is.
KIEGÉSZÍTÉSEK ÉS MÓDOSÍTÁSOK
* Felhívjuk a figyelmet, hogy higiéniai okokból fehérneműt és zoknit nem lehet kicserélni vagy visszaküldeni az ár visszatérítéséért.