Ha úgy döntesz, hogy visszaküldenéd a megvásárolt terméket, kérjük kövesd az alábbi utasításokat. 

A termék visszaküldésére a kézbesítéstől számított 14 napon belül van lehetőség, két módon: 

• Személyesen bármelyik Sport Vision üzletbe

• Futárszolgálattal, a küldő bolt címére, ez esetben a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

Kérjük vedd figyelembe, hogy visszaküldéseket nem fogadunk el a székhelyen: 1037 Budapest, Montevideo utca 3/A.

 

Nem küldhető vissza a termék, ha: 

• A cipőhöz nem tartozik eredeti doboz 

• A ruházati terméken hiányoznak az eredeti címkék 

• A termék mosott 

• A termék piszkos, nedves vagy kellemetlen szagú 

• Hiányzik vagy sérült a termék egy része vagy a tartozék 

• A termék továbbértékesítésre alkalmatlan állapotban van

 

Személyes visszaküldés menete: 

1. Töltsd ki az online visszaküldési űrlapot:

https://www.sportvision.hu/visszaterites

2. Az űrlap kitöltése után kapsz egy vonalkódot és további instrukciókat. 

3. A terméket és a számlát vidd el bármelyik Sport Vision üzletbe. Üzletlista:

https://www.sportvision.hu/uzletek

 

Visszaküldés futárral: 

1. Töltsd ki az online visszaküldési űrlapot:

https://www.sportvision.hu/visszaterites

2. Kérjük, a terméket a számlával és a kapott vonalkóddal együtt küldd vissza az alábbi címre:

Sport Vision üzlet, Budapest Árkád, 1106 Budapest, Örs vezér tere 25/a.

Fontos: a cím elején szerepeljen a "Sport Vision üzlet" megnevezés, ne csak a bevásárlóközpont címe!

3. Ha több boltból kaptál árut, elegendő egy helyre visszaküldeni.4. Ne írj vagy ragassz semmit a cipősdobozra. A dobozt ne használd csomagolásként – tedd egy másik dobozba. 

5. Ne küldd a csomagot a cég székhelyére (1037 Budapest, Montevideo utca 3/A.) ez nem visszaküldési cím.

 

Cserefolyamat

Csere kizárólag személyesen, bármelyik üzletben lehetséges, a vásárlást igazoló bizonylat bemutatásával. 

Csak ugyanaz a termék cserélhető más méretre, amennyiben a kívánt méret az adott üzletben elérhető. 

A méret elérhetőségét a termékoldalon is ellenőrizheted, de javasoljuk, hogy előtte telefonon érdeklődj az üzletnél.

A kopott és sérült, illetve eredeti csomagolás nélküli tárgyakat nem lehet visszaküldeni! A visszaküldött árut eredeti csomagolásban, látható használat nyomai nélkül kell visszaküldeni. Az eredeti csomagolásnak is sértetlennek kell lennie (pl. más csomagolás és ragasztónyomok nélkül).

Visszatérítés esetén az utánvéttel fizetett rendelések esetén a visszatérítés a vevő által megadott IBAN bankszámlára történő befizetéssel történik.
Bankkártyás fizetés esetén a vételárat visszautaljuk arra a kártyára, amellyel a rendelést fizette.

 

Visszaküldés költségei:

A visszaküldés közvetlen költségei a vásárlót terhelik.

 

Felelősség a visszaküldött áru értékcsökkenéséért:

A Vevő felelős az áru értékcsökkenéséért, amely abból adódik, hogy az árut a szükségestől eltérően kezelték annak érdekében, hogy megismerjék annak jellegét, tulajdonságait és működését.

A Vevő akkor is felelősséggel tartozik az áru értékvesztéséért, ha az árut a lakáson kívül olyan céllal kezeli, hogy megismerje annak természetét és tulajdonságait, beleértve azok működését is.


KIEGÉSZÍTÉSEK ÉS MÓDOSÍTÁSOK

Elállási űrlap

* Felhívjuk a figyelmet, hogy higiéniai okokból fehérneműt és zoknit nem lehet kicserélni vagy visszaküldeni az ár visszatérítéséért.